ח"כ אייכלר: "במדינה מתוקנת השוטרים היו עפים מיד"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ אייכלר: "במדינה מתוקנת השוטרים היו עפים מיד"

    ח"כ ישראל אייכלר לקול חי: "זכויות האדם החרדי נרמסות בכל שעת מבחן, יום יום. אם זה חרדי שעומד בתור אצל פקיד ואם זה חרדי שמגיע לשופט או נופל לידיים של שוטר. המצב הזה רק נהיה יותר ויותר גרוע מיום ליום"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אודות מעצרו של תושב מאה שערים הקשיש בשל טעות בזיהוי, והפקרתו לאחר מכן ללא דרך לשוב לביתו: "הסיפור הזה מזעזע בכל בחינה שהיא. קודם כל העניין האנושי, אבל מה שמזעזע עוד יותר, שמתברר יום יום שההסתה נגד הציבור החרדי גרמה שכל שוטר ופקיד מתייחס אל הציבור החרדי ככובש זר אל נכבשים, ולא כאל אזרחים עם זכויות אדם", אומר ח"כ אייכלר.

    לדבריו "זכויות האדם החרדי נרמסות בכל שעת מבחן, יום יום. אם זה חרדי שעומד בתור אצל פקיד ואם זה חרדי שמגיע לשופט ואם זה חרדי שנופל לידיים של שוטר. המצב הזה רק נהיה יותר ויותר גרוע מיום ליום".

    "אצל יענקי רוזנברג (הבחור המוגבל שהוכה על ידי שוטרים באלימות לפני למעלה משנה), החליטו במחלקה לחקירות שוטרים, אחרי שנה, שאין סיבה להעמיד לדין את השוטרים. תאר לעצמך שיהודי כזה היה חי בתל אביב, היו מגיעים אליו היו רואים מיד עם מי יש להם עסק, בכלל לא היו עוצרים אותו, ואם היו עוצרים אותו זה היה פותח את כל המהדורות ומפקדים היו נאלצים להתפטר. תראה מה הם עושים כשאיזו קשישה בהפגנה מסרבת לרדת מהניידת. על זה היה דיון בוועדת הפנים".

    אייכלר מספרL "ישבת בוועדה ואמרתי 'מעניין, אני כבר שישים וחמש שנה לא יודע שיש זכויות אדם למפגינים', עיין ערך ההפגנות בירושלים".

    "יש לציין לשבח את זה שהשר אוחנה הגיע לבקר את הפצוע", מוסיף אייכלר.

    בנוסף, שוחח אייכלר עם קאהן בנוגע לחיסוני הקורונה, לגביהן מופצות שמועות מופרכות ואמר כי "אנשים שוכחים שהכל זה יד ה'". אייכלר סיפר "שוחחתי עם איזה יהודי שמבין בנפש האדם והוא הסביר לי שאנשים מחפשים סיבה לכל דבר, אז כאשר אינם מאמינים בקב"ה הם מחפשים סיבות שונות להתפרצות הקורונה ולחיסונים ונתלים בקונספירציות מופרכות, הסינים וביל גייטס וכו'".



    0 תגובות